romantic love photos

romantic love photos

اينم از اين!

اميدوارم خوشتون اومده باشه

اگه تو معني كردنشون مشكلي داشتين حتما بهم بگين براتون معنيشون كنم

نظـــــــــر يادتـــــــــــون نـــــــــــره


نظرات شما عزیزان:

ronika17
ساعت14:01---18 فروردين 1393
]چه اسان تماشاگر سبقت ثانیه هاییم و به عبورشان میخندیم.چه اسان لحظه را به کام هم تلخ میکنیم.و چه ارزان به اخمی میفروشیم لذت با هم بودن را.چه زود دیر میشود و نمیدانیم که فردا می اید و شاید ما نباشیم

مسعود
ساعت16:03---21 اسفند 1392
سلام ابجی

منم اپم

قابل دونسی ی سر بزن

منتظرت هستم

نظر فراموش نش لطفا
پاسخ:باش داداش حتما ميام مرسي ك اومدي،خوش اومدي!


مسعود
ساعت15:46---12 اسفند 1392
سلام ابجی گلم
چرا اپ نکردی پ؟
از حضور پررنگت دروبم سپاس گذارم
بازم بهم سربزن
تازه اپیدم خوشحال میشم نظرتو راجعشون بدونم
راسی
اپ جدید نداشتی واس همین کم کامنت گذاشتم ایشالله اپ کردی جبران میکنم
منتظر اپ های جدیدت هستم بی صبرانه


یسنا
ساعت11:00---10 اسفند 1392
سیلام عجقولی بزک مانند

اره عکسا واخعنی واخعنی ناناس بود لایــک

اپم . بیایا و الا خفت میکنم


مسعود
ساعت15:34---30 بهمن 1392
دمت گرم حرف نداشت
لایک


مجید
ساعت3:21---29 بهمن 1392
سلام وبلاگتون قشنگه به کارتون ادامه بدید موفق باشید به منم سر بزنید دوست عزیز اگه خواستید منو لینک کنید بعد خبر بدید لینکتون کنم خدانگهدارتون

arash
ساعت16:43---28 بهمن 1392
دلم شکست عشق به جای خود؛ دوست چرا شکست
اپم بیا....


دخترک روستایی
ساعت21:28---26 بهمن 1392
عالی بود عزیزم

شیرین عسل
ساعت12:15---26 بهمن 1392
سلام عزیزم خوبی؟
خوشحال میشم به وب منم سر بزنی و لینکم کنی
اگه موافق بودی بهم بگو


idolize
ساعت19:34---25 بهمن 1392
وب جالبی داری
به کلبه خرابه ما هم بیا
اگه خوشت اومد و لینکم کردی خبرم کن لینکت کنم


zahra
ساعت15:48---25 بهمن 1392
مرسي از نظرات خوبي.ولنتاينت مباررررررك.
پاسخ:ولنتاين توهم مبارك عزيزم


arash
ساعت15:05---25 بهمن 1392
دیشب خدارو دیدم...

گوشه ای آرام میگریست...

من هم کنارش رفتم و گریستم...

هر دو یک درد داشتیم ...

" آدم ها....
ولنتاین مبارک....


پروانه
ساعت2:16---25 بهمن 1392
سلام.آپ قشنگی بود ممنون دعوتم کردی.
منم آپ ولنتاینی دارم بدو بیااااااااا


✖حرفای یک خلوچل✖
ساعت16:08---24 بهمن 1392
میدانی رفیق . . .
نه زیبایم . . .
نه مهربان . . .
فراری از دختران آهن پرست و پسران مانکن پرست . . .
فقط برای خودم هستم . . .
خوده خودم . . .
صبورم و سنگین . . .
سرگردان . . .
مغرور . . .
قانع . . .
با یک پیچیدگی ساده . . .
و مقداری بی حوصلگی زیاد . . .
برای تویی که چهره را میپرستی نه سیرت آدمی را . . .
هیچ ندارم . . .
راهت را بگیر و برو . . .
حوالی ما توقف ممنوع است . . .


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







موضوعات مرتبط: عاشقونه ، عكس عاشقونه ، ،

برچسب‌ها:
[ پنج شنبه 24 بهمن 1392برچسب:عاشقونه,LOVE,ROMANTIC,ROMANTIC LOVE,عكس عاشقونه,جملات عكس دار, ] [ 11:49 ] [ honey ]
[ ]